Thursday, February 24, 2011

25 FEB.....

Assalamualaikum warahmatullahibarakatuh....

Hari nie saya nak bercerita sedikit....kemeriahan yang tak disangka-sangka akan diterima di ofis hari ini... huhuhu....hari ini agk special skt bg saya... Alhamdulillah, dengan keizinan dari Allah swt, genap usia saya yang ehem ehem pd 25 feb nie....(segan nk publish umur, dh tua dh....hehehe...). mana tadi???

Ah, cam nie....ari nie jumaat, tiba2 nk balik rumah nk lunch kat rumah....balik je ofis, saya wat cm biasa...dok kt tempat kusi saya, online, check email....tp yg peliknya, saya perasan budak2 trainees kt sini cam ader berbisik2 sesuatu...nk sedapkan hati, saya buat der jer....al maklumlah, bdk2 nie suka bergurau, bergelak tawa riang.....

Then, xlama lps tue, dia soh saya msk dlm blk meeting, kononnya nk tanya sesuatu psl tugasan yg diberikan oleh staff...tp saya xlayan, coz saya tahu cm ader smthing yg xkena....so, layanlah laptop....

Last2, letih dh mengajak, saya dipaksa msk gk ke dlm meeting room, aduhhhhh.....terperanjat saya, diorang buat suprise rupanyer.....hehehe....ala kadar, tp ikhlas di hati mereka untuk meraikan birthday saya....

Xboleh nk ckp aper, cukup2 appreciate....thanks alot to jamaliah, ika, faz and last but not least, kecik (fika)...


Tulah dia, kek saya....comey x??!!!! komen sikit....hihihihi.......




No comments: