Monday, December 31, 2012

Hari ke-12 ku dalam Kalender 12

Tolak cuti ahad dan public holiday, tambah keje di hari sabtu, maka genaplah hari ini aku bekerja; yang ke 12 hari...

Oh yeah, apa yang best nyer hari ini...? Aku dapat dua kali makanan free...alhamdulillah, tak terfikir pun rezeki yang Allah nak bagi pada ku pada hari ini, yang hadir melalui saluran hambaNya...

PAGI : Aku dapat sebungkus nasi lemak, dari seorang staf. Katanya nasi lemak tue dia beli untuk kawannya, staf di company aku juga, cuma department je yang lain. Tapi memandangkan kawannya tue tak datang keje hari nie, maka dia bagi kat aku nasi lemak tue...

Rezeki...rezeki...jangan ditolak

PETANG : Tengah dok sibuk-sibuk nak adjustkan kecerahan desktop, datang seorang staf baru balik dari luar, bawak 3 bungkus cendol... Adusshhh... Terkeliur gak mulanya tengok... Alhamdulillah, dia beli khas untuk kami bertiga time tue kat ofis. Alhamdulillah, alhamdulillah, dapat minum cendol, sejuk tekak pada petang tue..

Rezeki...rezeki...jangan tak amik

Terima kasih pada staf-staf ku... Terima kasih Allah!!.

No comments: